środa, 19 listopada 2014

Dawno, dawno temu...

Wychodzi na to, że prowadzenie bloga to nie takie hop siup jak się wydaje... I nie chodzi mi o pisanie, bo z tym to sobie bym poradziła, ale o zrobienie dobrych zdjęć uszytych przeze mnie ubranek :) tu się zaczynają schody... i bynajniej nie do nieba...

Ostatnio zaszyłam się w sukienkach z golfem. Model wdzięczny, prosty i po prostu świetny. Swoje sukienki ma już Lila


Alinka


Danielka






















oraz Karolinka....



w kolejce jeszcze czeka Maja :) i nastepne dla moich dziewczyn.

Mam też przed sobą duży projekt... 25 fartuszków dla przedszkolaków. Przody już skrojone... jeszcze tylko tył i troczki.

Swoich właścicieli znalazło już sporo czapek, ale były robione w takim pośpiechu, że zdjęć nie zdążyłam zrobić. Poprawię się...może...
Pozdrowionka i do następnego.
Agnieszka




3 komentarze:

  1. Kiecki świetne...a Danci cudowny materiał idealnie do niej pasuje ;-)
    Pozdrawiam Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukieneczki. Widać, że dziewczynki zadowolone z takich kreacji. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są śliczne, a modelki jeszcze śliczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń